Sunday, January 13, 2008

gunler hizla gecmeye devam ediyor. ne yazik ki annemin donme gunune cok az kaldi. bugun itibariyle sadece 10 gunu var. nasil alistik , nasil ayrilicaz bilmiyorum. kismetse baharda gelicem ama yine uzuluyor insan. dusununce ben annemle hic bu kadar uzun vakit gecirmemistim. yani tabii ki evlenene kadar hep beraberdik ama hic 24 saatimiz beraber gecmemisti. ee okul , is ,annemin dukkani vs.derken hic beraber bir tam gun vakit gecirmedik. ne garip sen 25 sene ayni evde ol ama beraber vakit gecirmek evlenip cocuk dogurdugunda nasip olsun. garip iste.bu ayrilik faslini kolay atlatabilmek icin ben de bi 10 gunlugune Zumrutuanka'nin yanina Chicago'ya gidicem. giderken annem ve babamla araba kiralayip Chicago'ya gidicez. ordan binecekler ucaga. ben de 10 gun kalip ucakla geri donucem. bakalim Berayla kisa mesafe ucak yolculugumuz nasil gececek. bize alistirma olur bu yolculuk sanirim. Cok gozum korkuyor ucakla Turkiye yolculugu. nasil gecer 12 saat bebekle. hele bir de Beray o zamanlarda emeklemeye de baslacak.. vay benim halime. bi de son gidisimde ucakta yasadigim tedirginlikten sonra nasil olur bilmiyorum. olursa eger ablam birkac gunlugune gelecek beni almaya. daha var o zamana. daha cok tasasini yaparim onun. simdi onemli olan yakindaki yolculugu atlatmak.her neyse.
Beray hanim bu aralar pek tatli oldu masallah. tepkiler vermeye baslayip , oyunlar oynayinca daha degisik oluyormus. onceki halleri neymis oyle. yiyip icen uyuyan bir sey :)) simdi cok daha farkli. bir haftadir gunduzleri de yuzu koyun yatirmaya basladik uyurken. boyle cok daha kolay oldu. hem daha cok uyuyor hemde kendi basina dalmaya calisiyor. onceden sirtustu uyurken ellerinden cok rahatsiz olup uyaniyordu. simdi uykusu bolunmuyor. zaten ilk iki ay hep kundak yaptik da oyle uyudu , yoksa imkani yok uykuya dalamiyordu. bir de iki gundur emzigin disinda sag basparmagini emerek uykuya daliyor cakkir cakkir ses cikartarak. arada agzina cok ufak parcalarla birseyler tattiriyorum ama hepsini diliyle ittiriyor , begenmiyor birseyi :) iki gun sonra 4 aylik doktor kontrolumuz var , asilari olacak. umarim sorunsuz atlatiriz.