Monday, September 03, 2007

son gunler

kaldi 9 gun.. yani artik rakamlar tek haneli. :) bu kizin da gelecegi yok zaten. keyfi yerinde , cikmaya niyeti yok. son gunler hep ha geldi ha gelecek demekle , beklemekle geciyor(mus). annemler gecen hafta beni heyecanlandirip bu hafta icin carsamba gelebiliriz dediler. ama bu sabah ogrendim ki carsambayi birak cuma bile gelmeleri ertelenebilirmis. belki cumartesi belki de pazar ya da baska bir gun.. cok s1k1ld1 canim. bu yuzden bugun 3 posta hickira hickira agladim. diger taraftan da Koray'dan azarlari isittim. boyle olmaz bu halinle bebege zarar vereceksin diye. ama kim dinler onu. zaten gecirmisim 9 ay hamileligi tek basima. istiyorum ki bari son gunlerimde annemlerle olayim. ama o da olmuyor. gorecekler beni bebegimle. takmayim kafama diyorum ama olmuyor iste. elimde olmayan birsey icin uzulmenin de yeri yok aslinda ama gel de bunu kendine anlat.

3 comments:

ASYA said...

canım,beklemek çok heyecanlı bir o kadar da stresli oluyor ,ben son dönemlerde hamileliğim boyunca hiç ağlamamış olmama rağmen ufacık şeylerden bahane bulup ağladım Hatta birkaç kere katılarak ağladım ve bebeğe birşey olacak diye korktum.Duygusal olarak çok yoğun günlerdesin tahmin edebiliyorum.Anne babasını istiyor insan yanında.Benimde babam gelmedi.Üstelik atlasa uçağa 1,5 saatlik yoldu.ama gelmedi.anne baba oldukları halde bazen bizi anlamıyolar yada anlayamıyolar..Sanki kaç kere dede oldu ki dedim anneme ...ama yapacak birşeyde yoktu içime attım...geçti..
Şimdi önüme bakıyorum..
sizinkilerde umarım doğumdan önce yetişirler.Yanında olmaları sana güç verir..Hele hele normal doğum yapacaksın,seni bekleyen birilerinin olması seni motive edecektir diye düşünüyorum..ama eğer gelemezlerse yinede güçlü ol Elvan,biz de anne oluyoruz ve güçlü olmalıyız ,bir yanımız kendi annemizin kuzusu olmak istesede halen biz onların yerine geçiyoruz artık..
Merakla bekliyorum haberlerini ve hergün bakıyorum fırsat buldukça bloguna..
Mutlaka haber ver bir şekilde doğumdan önce...iyi dileklerimiz seninle....

Anne ve Bebisi said...

Uzulmek istemesen de hormonlara laf gecmez, o yuzden bir de uzulmeyeyim, aglamayayim diye sIkma kendini. Esinin de seni anlamasi su anda imkansiz, elinde olmayan sebeplerden uzuldugunu, agladigini, hormonlarin ne menem seyler oldugunu bilemez. Merak etme bebege bir sey olmaz, onlar korunakli:))

elvan said...

Aglamalarim gecti :) herseyi olacagina biraktim , ne olursa olsun, kim ne zaman gelirse gelsin artik!!!son gunlerimi kendime s1k1nt1 yaratak mi yoksa keyifli mi gecireyim? sorusuna KEYIFLI cevabini verdim ve gecirmeye basladim. artik bu surec ne kadar uzun surerse sursun ben keyifliyim....