Saturday, September 01, 2007

gecmek bilmeyen gunler

gunlerimi doldurmama , bir an bile bos durmamama ragmen gecmek bilmiyor zaman. son dort gundur evin temizligine vakit harcadim. bir yigin camasir yikadim , utuledim , camlarimi sildim , dolaplarimi temizledim vs.vs. son gunlerimi boyle degerlendirmek istemezdim ama disari cikip gezecek halimde olmadigindan ve evde oturup bebegin gelecegini bekleyip , kafamda binbir soruya cevap aramak yerine temizlikle ugrasirim daha iyi dedim ve oyle yaptim. hem ayaktayken insan kendini daha iyi hissediyor sanirim. oturdugum zaman tembellesiyorum ve halsizlesiyorum. korayla da bir yerlere gidecek durumumuz yok, onun isleri basindan askin. hele bu ayin sonuna kadar islerini nasil toparlayacak benim bile aklima takildi. bi de ustune annemlerin ve bebegin gelmesi tuz biber olacak. bir yandan ellemeyim calissin diyorum diger yandan da bebekle ilgili herseyi tek basima yapiyormusum gibi geliyor uzuluyorum. onun olaylari karsilamasi daha farkli benden. haliyle ben de benim gibi tepki vermedigi icin dariliyorum ama biliyorum ki o oyle biri. aman neyse iste...

dun bir ara kiz bizi heyecanlandirip gelecekmis gibi yapti , ama sonra yanlis alarm oldugu ortaya cikti. halbuki o kadar da gelmesini istemistim ki dun gece :)) neyse daha miladini doldurmadi demek ki dedim. dunku doktor kontrolu iyi gecti. hersey normal. ne zaman dogabilir dedigimde genel bir cevap olan ''bundan sonra her an'' dedi. onu bende biliyorum bundan sonra her an olabilecegini. beni yoklayan sensin , acilmaya vs.gore daha iyi bir yorum yapabilirsin. gecen doguran bir arkadasima 1 haftaya kalmaz demis doktor , gercekten de kiz 3 gun sonra dogurdu. kaldi 10 gun zaten. bekliyoruz sabirsizlikla. bu ara bir hafta oncesine gore 1,5 kilo vermisim. sorun degil , olabilir bu dedi. halbuki ben baya bi kilo aldim herhalde diye gitmistim.

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Kendini yorma, dogumda o enerjiye ihtiyacin olacak:)

elvan said...

dogru diyorsun esra ama bos durunca da kendimi dinleyip ''aah oram da agriyor , buram da'' diyip duruyorum. is yapinca hem oyalanmis oluyorum hem de vakit gecmis oluyor :))