Sunday, August 05, 2007

of of

gectigimiz hafta bayaa bi isini hallettik Beray hanimin ve evin. Beray'la ilgili olarak once cocuk doktorunu belirledik ve yarin ogleden sonrasi icin ongorusme ayarladik. daha sonra devletin bazi dogum giderlerini karsilamasi icin basvurumuzu yaptik. daha sonra evdeki havalandirma tellerini sildik ki kizimiza toz konmasin :) bugunde bir dolabini boyadik elma yesiline ve cok guzel oldu. hele bi kurusun fotograflarini ceker koyarim. araba koltugunu , bebek arabasini ve anakucagini iyice silerek dezenfekte ettim. sokulebilecek ne kadar kumas parcasi varsa bunlardan, soktum ,ayirdim ve yikadim. baska baska aaaa evet bir de hastane cantasini hazirladim.kiyafetlerini yikadim , utuledim dolaplarina istifledim. ve en son olarakta bugun K. ile yatagini yaptik.ama daha carsaflarini falan sermedim toz olmasin diye. onlari da ayin 25 inden sonra yapmaya karar verdim.evle ilgili olanlara gelirsekte buzdolabini doktum ve temizledim. banyo dolaplarina da ayni isleri yaptim. yapacaklarimi unutmayayim diye yazip buzdolabinin usutune yapistirmistim. simdi oyle guzel oluyor ki isler bittikce onlarin ustunu cizmek. yarin da arabada varolan ufak tefek aksakliklari halledicez kismetse.boylelikle gun be gun buyuk gune hazirlanmis olucaz.
biraz once yatagini sildikten sonra olmasini dusundugum yere yatagini yerlestirdim ama pek aklimda yaratmis oldugum gibi olmadi. annemler geldigi icin yataginin bizim odada durmasina karar vermistik. bir de haliyle K.nin calisma masasi da bizim odaya gelecek. bi de odada en buyuk boyundan bi yatak oldugunu dusunursek odaya sigilmiyor.olctum bictim ama i-iih. olmuyor. yatagin seklini degistirsek bu sefer de yine benim tarafi duvara dayamak gerekecek ki sigilabilsin. eee gece kalkmalari o zaman bi hayli zor olacak. bi de yatakta oturarak emzirmeyi planlayan ben, o koseye bebekle nasil gecerim Allah bilir. obur kosede yatayim desem dibimde hemen K.nin masasi ve haliyle lambasi olacak ve gece gec saatlere kadar calisacak. hic olmazsa onun isigindan falan birazcik daha uzakta olurum diyordum ama anlasilan K. obur kosede ben de isiga yakin kosede yaticam. ya da kizi annemlerin odaya saticaz :)) olcak bitcek :) neyse bi yaklassinda gunler o zaman dusunurum artik.

2 comments:

ASYA said...

elvancım,
çok yorma kendini artık dicem ama bende son zamanlarda daha çok iş yapmaya başladım..insanı sona yaklaşmanın verdiği heyecan sardıkça iş-güç vızz geliyo galiba:)ben artık ayakta uzun süre duramıyorum mesela ama yinede ev işlerini halletmeye çalışıyorum..hatta gezmekten tozmaktan eksik kalmıyorum..
ne öğrendim biliyo musun..hamileliğin sonu kesinlikle kış aylarına gelmeli:))

Beray'ın işlerinin tamamlanmasına sevindim..Düzen konusunda fazla düşünme sonra kullandıkça eşyaların yerini değiştirebilir kendine göre daha iyi fikirler üretebilirsin..bizde şimdilik sadece yatak aldık:) dolabı bile yok oğlumun..nelere ihtiyacım olduğunu gördükten sonra almaya karar verdik.

Hee son olarak bizimde bi listemiz vardı...Hallettikçe üstünü çizdik:) aynı yöntemler hep galiba:))

elvan said...

kesinlikle hamileligin son donemi kisa gelmeli. yaz mevsimi koca bir gobekle cekilmiyor. ben bu kadar terledigimi hatirlamiyorum. :))
temizlik konusunda da dedigin gibi insan heyecandan daha bi hareketli oluyor sanirim. bir de tabii bu yaptigim temizlik biraz da annemler icin. yani misafirlerim cok olucak bir ay icinde :))