Tuesday, August 21, 2007

italyalardan kizima hediye


Pinar nam-i deger CIKO bana taaaaa Italya'lardan (daha dogrusu Beray'a) bu guzel kokos pembe kadife ayakkabilari gondermis. postaci kapiya kutuyu getirdiginde imzaladim ama icimden de biz birsey siparis vermemistik, bu ne ola ki , kesin yanlistir ama hele bi imzalayayim dedim. sonra ustune baktim ki benim adim yaziyor daha cok sasirdim. simdiye kadar kimse benim adima birsey gondermemisti. sonra dikkat ettim ki uzerinde italyanca birseyler yaziyor( hayir kendimi kasacagima gonderen kismina baksam pinarin ismini gorucem ama o telasla dusunemedim haliyle). kutunun icinde gece cok sik pembe hasir bir kutu, kutunun icinde de pembe kokos ayakkabilar. kokos annenin kokos kizina yaziyordu icindeki kartta.(burda kokosluktan eser kalmadi ya neyse) nasil hosuma gitti , nasil gozlerim doldu anlatamam. icinde bu kutunun disinda uzerinden bir sene gecen dugununden bir fotograf ile davetiyesi ve nikah sekeri vardi. uzakta oldugum icin gidememis ve cok uzulmustum. o da ne yazik ki benimkine gelememisti ama vekil olarak kardesini gondermisti :) cok sevindirdin cok beni Ciko... sana da Serhat'a da cok cok tesekkurler. simdi benim gidip o kokos patiklere kokos bir kiyafet almam lazim :))

2 comments:

Kirpikteki Gözyaşı said...

Merhaba:) Kızınızın hediyesi çok şık ve çok güzel:) Güle güle, iyi günlerde giysin:) İnşallah hayırlısıyla da gelir! İstanbul'dan sevgiler...

Sebla.

elvan said...

tesekkur ederim.. hosgeldin bu arada :)) gunler yaklastikca sabirsizlanmaya basladik bayaa...