Sunday, August 19, 2007

hamilelik

yazmayi erteleyip duruyorum nedense bir suredir... halbuki her an bilgisayar basindayim. ama herkes son gunlerin dinlenmene bak dedikce bende de bi agirlik.... kraliceler gibi sabah 10- 10,5 gibi kalkiyorum, bu arada Koray kalkmis cayi koymus, yumurtalari haslamis oluyor. sonra kahvalti yapiyoruz ama kahvalti masasini kaldirmam bi iki saati buluyor.. bu arada ben cok duzenli ve tertipli biriydim son zamanlarima kadar. nasil oldu bu degisim ben bile anlayamadim. sonra bilgisayarin basinda aksama kadar vakit geciriyorum. bi ara kalkip aksam yemegi icin birseyler hazirliyorum o kadar. halbuki 2 haftaya kadar gittigim sporuma devam etsem fena mi olurdu. ama enerjimi hicbirsey icin sarfetmiyorum. neyse dedikleri gibi son tembellik hallerinin tadini cikartayim. bu arada doktor isinin sonucu anlatayim. doktoru ertesi gun aradik ve dosyama baktiklarini ama merhemi vermek istemediklerini onun yerine kuveti sicak su ile doldurup icinde oturmami uygun gorduklerini soylediler. gercekten cok yardimlari dokundu , olan bana oldu sinir oldugumla kaldim.
dun hastane turumuz vardi.basta cok komik geldi. 10 cift kadardik , ama esler garip bir saskinlik icindeler ''ne diye burdayiz''der gibi. kadinlar daha bilincli tabii niye orda olduklari hakkinda. muhtemelen her es karisinin demesi uzerine oraya gitmistir :) Koray her ne kadar ''ne isimiz var burda''dediyse de asil onun icin cok iyi olmus oldu bu ziyaret. Koray yer yon bulma konusunda inanilmaz sorunlar yasadigi icin az cok ogrenmis oldu hastanenin icini. hastaneye giderken de arabayi o kullandi ki yollari ogrenebilsin diye.ama bir de gece antremani yapmak lazim, beray'in ne zaman gelecegi belli olmaz.hangi kapidan girmemiz gerektiginden basladilar , hangi asansorun dogum katina cikacagiyla ilgili bilgiyle devam ettiler. sonrasinda odalari gosterdiler. once dogum yapilacak odayi , sonra da dogumdan iki saat sonrasinda kalinacak odayi gosterdiler. cocuklarin bakildigi odalari da gosterdiler. ozel bakim odalarini vs. hersey gayet guzel gorunuyor ama tabii onemli olan bunlar degil, ekibin nasil oldugu. hastaneye gittigimiz anda bir hemsire sirf seninle ilgileniyormus ,s1k kontroller yapiliyormus vs. bakalim nasil bir dogum hikayem olacak. Koray kiziyla konusmus cumartesi gunu kahvaltidan sonra gelecekmis , sonra bir kac saat icinde dogurma eylemi bitip en gec aksamina kalacagimiz odaya gececekmisiz :) bakalim dedigi gibi olacak mi? aslinda Koray'in derdi okulu oldugu gunlerin cocugun gelecegi gune denk gelmemesi .neyse ki bu donem sansliyiz sadece hafta da iki gun okula gidip ders verecek. onun disinda evde olacak. annemler varken sorun degilde onlar gelmeden eger sancilarim tutarsa o zaman kotu olur sanirim. annemler buyuk bir ihtimalle ayin 7 sinde burda olacaklar. bana gore ben en gec 5ine kadar dogurmus olucam. bir arkadasima gore de ay basinda dogmus olacak diyor. ama bugun beni gorenler daha karnimin asagi inmemis oldugunu soylediler. bakalim kiminki tutacak. bu hafta icinde de gelmesinde sonra ne zaman isterse o zaman gelsin.
bunlar disinda Beray cok hareketli. klasik muzik dinlediginde sakinlesiyor, duruluyor. fakat jazz ve tango dinlediginde ise hareketlerinde bi artis oluyor. simdi benim anlamadigim hangisini seviyor hangisini sevmiyor. tangoyu sevmesi benim acimdan daha onemli. boylelikle erken yasta tango yapmaya baslar. :)
bu sorularin cevabina az kaldi az :)))

No comments: