Wednesday, July 04, 2007

Zumrutuankanin ziyareti ve baby shower

Sonunda kendimi toparlayip yazabiliyorum. Aslinda toparlamak degil kendimi , itiraf edeyim. Tembelligim , Zumrutuanka sayesinde baslamis oludugum ”Yaprak Dokumu” dizisini agzim acik sekilde izlememden kaynaklaniyor. Bu arada bir yigin sey oldu tabii. En onemlisi daha oncede yazdigim gibi Zumrutuanka’nin ziyareti . Nasil iyi geldi sohbet etmek , dedikodu yapmak, ayni telden konusmak. Tabii aramizda bi de ufak cimcime. Anladim ki benim biraz daha sabirli olmam gerekiyormus. Cocuk cocuklugunu yapti haliyle ama ben ortada durmadan hareket halinde olan bi varliga alisik degilmisim daha. Bi bakiyorsun cam kenarinda sonra 1 saniye icinde mutfakta buluyorsun. Ates parcasi sanki. Ya da elinde olan bi oyuncakla bir yere vuruyor. Dedigim gibi cocuk cocuklugunu yapiyor huysuz olan benim. Bir de bizde ufak bir kirintiyi bile ziyafet sanan karincalarimiz olunca benim pimpirikligim iki katina cikiyor. Cocugun arkasindan dokulen bir sey vardir diye elektrik supurgesiyle dolasan ben oldum haliyle.Bu sekilde nasil cocuk buyuturum artik Allah kerim.Ne kadar hissettirmemeye calismis olsam da yine de cocuga pek dirlik verdigim soylenemez. Sanirim sabir birazda aliskanlikla olan birseymis. Benim en son gordugum bebek su an lise de olan kuzenim olunca dusunun ne kadar uzagim bebek sesine , hareketlerine, kosusturmasina. Neyse ki Z. ile dostlugumuz uzun yillardan beri varoldugu icin , beni tanigi icin , kusuruma bakmamistir.( yani ben oyle umuyorum.)Yine de kusurlarimi affede. Ama cimcimenin sevimliligi baskasinda yok. Bukle bukle saclari yeter. Bir de masallah akilli. K.ile oyle oynadilar ki , kocama gecmiste yuz vermeyen kiz kanki oldu onunla. Tabii bunda K. nin yaraticiligi sayesinde buldugu oyunlarin yeri buyuk. Her ne kadar K. onunla bir erkek cocuguymus gibi oynadiysa da cimcime hemen ayak uydurubildi. Ilk seferinde kaleci ve golcu oldular ellerinde ki tenis topuyle. Ikinci gun aralarindaki iliski asker kumandan iliskisi oldu. Topcu birligindelerdi. Komutan ,yani K., oyuncaklari atiyor cimcime de getiriyordu. Daha sonra K. onu odullendirip bir hafta izne gonderdi (guya). Ondan sonraki gun merdivenlerden asagi sarkitmak suretiyle cimcime parasutcu birligine girmis oldu. Bi arada K. at olmak suretiyle suvari birligine kaydolmus oldu bizim cimcime. Velhasil hallerinden pek mutlu gozukuyorlardi. Anladim ki K. gercekten cocuguyla ilgili bir baba olacak. Ben de peslerinde kosan dirdirci anne. Ayyy bu tablo hic hosuma gitmedi, kendimi toplamam lazim.

Gelelim baby shower a. Gayet guzel oldu Z. sayesinde. O olmasaydi benim shower neye benzerdi bilemiyorum. Cimcime ile dolasmak bayaa bi zor olsa da Z. yilmadi ve butun party shoplari ve dollar store lari gezdi.oncelikle neler aldiklarimizi genel anlamiyla yazip sonra fotograflarla beraber anlatayim. Once guzel bi tabak bardak pecete ve masaortusu takimi aldik. Sonra ‘’ baby shower’’ yazan duvar susu ile bebek ayak izi olan balonlar aldik. Ondan sonra yaptigimiz kurabiyeleri koymak icin yine emzikli ve kelebekli iki cesit naylon poset aldik. Bu arada sepetlerimizi suslemek icin seritler aldik yine malum yazi olan uzerinde. Yine Z.nin yapacagi bonbon kurabiyelere batirmak icin renkli kurdanlar aradik ve yogun ugraslar sonunda bulduk. Sonra Z. takti gelenlere ani olarak kalmasi icin birsey alalim ve icine seker koyalim diye. Neyse en sonunda Walmart’ta bebek biberonlari bulduk renkli renkli kapakli. Sonra icine de yine renkli sekerler aldik. Neyse aksam oldu ve oncelikle kurabiyeleri yapmakla ise basladik. Once pembeleri sonra da yesil ve sarilari yaptik. Kaliplarimizda ordek , cicek , kalp oldu.



Kurabiyeler piserken Z. bonbonlari yapti . Bu arada gecenin ilerleyen bir saatine geldigimiz icin cimcime uyudu ve bizde salona ortaya butun esyalari yigdik. Ve en zevkli susleme kismi basladi. Once seritleri sepetlerin cevresine gecirdik.

Sonra pisen ve soguyan renkli kurabiyeleri posetlerin icine koyduk ve sepete yerlestirdik.




Sonra sira geldi biberonlara. Once Z.onlarin icini sekerlerle doldurdu. K.da guzel el yazisi ile etiketlerini yazdi. Sonra etiketleri kurdelalara gecirerek fiyonk attik.


Diger susler ve kagit tabak canaklarda burda.

Zevki bir sekilde gule oynaya bitirdik islerimizi gecenin 2,5 unda. Tam da o saatte cimcime uyandi , zamanlamasi gercekten iyi oldu .




Burda da masanin diger mamalar gelmeden onceki hali var.


Ve son olarak frambuazli pastam. Harika olmustu. Ellerine saglik yapan kisinin.

Birazda gelen hediyelerden ve her gecen gun buyuyen gobegimden birkac fotograf.






Guzel bir sekilde de sona erdi gunumuz. Hersey icin tesekkur ederiz Zumrutuanka’ya ve tekrar bekleriz bu taraflara.

4 comments:

PINAR said...

pek sevindim artik google hesabiyla yorum yapilabilmesine!iyi bir blog okuyucusu olmakla birlikte hala bir blogum olmamasindan dolayi yorumlarim kursagimda kaliyordu :) hazirliklar sahane olmus sekerim!Z.nin telasli hallerini de gozumde canlandirabiliyorum :) ama anlayamadim nasil bir party bu baby shower?biraz detay verirsen pek sevinirim.bakarsin ben de birgun burada uygularim aynisini..pek hosuma gittiler!kurabiye tarifini de merak ettim !

ASYA said...

Elvancım süper olmuş ben özellikle biberonlara bayıldım..hatta uygulayabilirim bile..ama o kadar küçük oyuncak biberonları burda bulabilmem için baya dolaşıcam sanırım..fikir güzel ama:)çalabilir miyim müdadenizle hehe..

göbişinde henüz o kadar büyümemiş bu arada..sen benimkini görsen son aylarda tamamen aşıyo kendini di mi..ben son 10-15 gündeki büyüme hızına inanamıyorum.....

umarım güzel geçmiştir partiniz...

elvan said...

harika Pinar , ne guzel yorum yazabileceksin artik :)) baby shower gecen gun anlattim diye burda tekrar yazmiyorum. kurabiye tarifleri de hani su yurda getirdiklerimden.:) sade olanlar. onlari seker boyalari ile renklendirip oyle paketledik. ama yine de istersen tarifi verebilirim.

Asya gercekten de gobekler bu aralar feci buyuyormus. iki gun gormeyen insanlar bu ne diye sasirip duruyorlar. bi de benim alanim genis oldugu icin sanirim,gobegim fazla buyuk gozukmuyor. :)
fikri tabii ki calabilirsin, musaade sizin. :) o biberonlari ya da benzer susleri sanirim internetteki bebek sitelerinden bulabilirsin. www.ebebek.com diye bir site varmis , sanirim magazalari da mevcut. orda olabilir diye dusunuyorum.

Anne ve Bebisi said...

Her şey çok güzel olmuşa benziyor:) Ellerinize sağlık:)