Monday, July 09, 2007

tembellik halleri

bu aralar gene hersey ustuste geldi. Zumrutuanka gittikten sonra bosluga dusmus gibi oldum ve dogru duzgun birsey yapamadim. zaten sicaklardan da birsey yapilacak gibi degil. evden disari cikasim yok. kocacigimin '' artik bundan sonra evdesin , cok s1k1lacaksin sana bi bilgisayar lazim'' sozleri uzerine aldigimiz bilgisayar da gelmisti onunla oyalanip duruyordum. ta ki cumartesi gecesine kadar... cumartesi gece uykusuzluktan kalktim annemleri de aramam gerekiyordu diye actim bilgisayari. yani ben acmaya calistim ama acilmadi. hata verdi. neyse kapatip tekrar actim yine ayni sey. velhasil o gunden beri acmiyorum. bugun de gostermeye gidecektik. benim tembelligimden o da kaldi.
Beray bir fena oldu. cok hareketlendi son birkac gundur. onceden arada savurdugu tekmeleri artik her an yapmaya hazir vaziyette. otururken veya yatarken hareketlenirdi, simdi ben ayakta is yaparken bile tekmeleri atiyor. geceleri uyuyamadigimdan da gunduzleri sersem sersem dolaniyorum evde. haliyle tembellikte yapti bu sersemlik. bir de alisik degilim ben gunun her anini evde gecirmeye. alismisim sabahtan cikip aksam girmeye koydu bu evde oturmalar. insan hareket etmeyince daha cok tembellik yapmaya meyilli oluyor.
bi de ogrendim ki bugun, Turkiye ile konustugumuz internet sitesindeki bilgilerimize birileri ulasmis ve kredileri kullanmislar.bugun annemle konusurken kesildi telefon. halbuki daha gecen gun bir yigin kredi vardi hatta. cep telefonlari , izmir numaralari vs.sinir oldum.dun bilgisayar bugun bu. ne kadar sanssiziz.neyse artik olan oldu.iptal ettik bilgilerimizi.
bu arada dun kizimizin carsaf takimini aldik. daha dogrusu Zumrutuankanin verdigi hediye cekinin bir kismiyla aldigimiz icin onu Zumrutuanka almis oldu. Keselerine bereket. yatagini kurmak ve carsaflarini sermek icin sanirsizlaniyorum.


4 comments:

Burçin'in Denemeleri said...

Eğer resimdeki Cimcime'nin odası ise bayıldım ben. Ne kadar zevkli döşenmiş. Ayrıca elbiseleri ve diğer eşyalar, baby showerlar herşey çok zevkli, harika olmuş. Güzel günlerde kullanmasını dilerim.
Sevgiler,

elvan said...

ah ne guzel olurdu o odanin Beray'in odasi olmasi. ama ne yazik ki degil. :( internet sayfasindan aldigim resim o. iyi dileklerin icin tesekkur ederim.

ASYA said...

hazırlıklar sürüyor demek ki..
hayırlı olsun cicileriniz..
tembellik sonraki haftalarda daha da artıyo ben bugün meselauyanıp kahvaştı yapıp biraz pc başında oyalanıp sonra tekrar yatıp uyuyabildim:P inanmak zor ama bunlar sonraki uykusuz günlerimiz içinmiş:) boşver dinlen sen ...

Anne ve Bebisi said...

Güle güle kullansın cicilerini cimcime:)))