Saturday, July 14, 2007

Telasli fakat durgun hallerim

Bilgisayarim oldu , aslinda bir sey olmadi kendi kendine duzeldi. Burda bi baksinlar diye goturdugumuz yerde bizi yalanci cikartti bilgisayar. Hani hep olur ya doktora gidersiniz , gittiginiz zaman agriniz dinmis olur vs. aynen onun gibi. Bakan cocuk birkac kere acti kapatti bilgisayari hicbir sorun gozukmedi. Biz de hadi hayirlisi deyip eve geldik ve cok sukur sorunsuz calisiyor. Ama bu seferde bugun evdeki kurutma makinesi bozuldu. Illa birsey olacak ya , bakalim bundan sonra neyimiz bozulacak.

Beray hanim biraz duruldular. Yani yine hareketli ama o coooook hareketli donemi geride biraktik sanirim. Iki gun once teyzesinin (yani ablamin) gonderdigi cdleri dinliyoruz onunla.belki de bu etki etmistir durulmasinda , kimbilir. Bir tanesi ve genelde dinledigim IQ COCUK diye bir cd. Icinde Mozart , Bach , Chopin , Brahms’ dan eserler var. Arka fonda kus sesleri ve su sesleri ile bebeklere daha uygun hale getirmisler. Gayet keyifli dinlemesi. Diger cd ise BIZIM NINNILER. Icinde 12 tane ninni var. onu fazla dinlemiyorum cunku ben dinlerken bile uykumu getiriyor. Yani bayaa basarili bi calisma J bakalim Beray hanimda da ayni etkiyi yapacak mi?

Ben hala gobegim farkedilmiyor zannededurayim ama etraftan bayaa anlasilir olmus.gecen gun bir magazada ve markette calisanlar sordular neyin olacak? Adi ne olacak? Ne anlama geliyor? diye. Sonra farkettim ki benim karnim son bir haftada inanilmaz buyumus. Daha da buyuyecekse ben nasil hareket edicem? Su halimle bile zorlaniyorum artik yururken. Bi de fazla kilo almis olsam halim harap olurdu herhalde. Su an almis oldugum 8 kilo bile bana batar oldu. Bundan sonra abur cubur olayini iyice azaltmam lazim. Saglikli ve bebege yararli seyler degiller ne de olsa. Meyvelerden aldigim seker yeter zaten. Bi de cikolata ve keklerle seker takviyesi yapmaya gerek yok.

Bu arada kafam bir turlu baslayamadigim hazirliklarla dolu. Iki aydan az kaldi ama yatagini falan yapip oylece de beklemek istemiyorum. Simdiden yapip toz olsun vs. istemiyorum. Ayri bi odasi olacak olsa hazirlarsin kaparsin kapisini olur biter. Oyle olmayacagina gore simdiden yapmanin da bir anlami yok. Ama o kadar kafam mesgul ki bunlarla. Bi tane 3 katli dolap gibi birseyi var. ama kapaklari yok yani her tarafi acik. Ona kumas begenip etrafina da lastik gecirip kullanisli bir hale sokmam lazim. Yatak takimina uygun bir kumas begenmeliyim. Hatta sade bir kumas olsun istiyorum hani su utuyle yapisan cicekler , harflerle de suslemek istiyorum. Bunun icin disari cikip dolanmak lazim haliyle. Sonra evde mutfak dolaplarini temizlemek , panjurlari indirip yikamak , havalandirma tellerini sokup temizlemek ve yeniden yerlerine takmak , kiyafetler icin dolap almak , kiyafetleri yikayip utulemek , hastane cantasini hazirlamak , cam kapi silmek gibi bir yigin isim var. ama bunlari simdiden yapmak ta istemiyorum. Beray hanimin daha dogrusu annemle babamin gelmesine yakin yapmak istiyorum. Ben annemle yapariz bazi seyleri diye dusunurken annemler bebek gelmeden bir iki gun once gelmeyi dusunuyorlar. Sanki sezeryana girecekmisim gibi , tarih belliymis gibi. Doktorun soyledigi tarihi kesin tarihmis gibi aliyorlar. Hadi babam neyse de anne hanim sen iki dogum yaptin bunun saatli , duzenli birsey olmadigini bilmiyor musun? Tabii kendilerine gore nedenleri var babam dukkanini birakip uzun sure kalamayacagindan ve bebekle daha cok vakit gecirmek adina doguma ne kadar yakin gelirsem o kadar iyi diye dusunuyor. Annemde ona ayak uyduruyor. Ama burda pimpirikli bir kizlari oldugunu ve yardima ihtiyaci olan birisi oldugunu atliyorlar. Neyse artik bakicaz basimizin caresine.

2 comments:

ASYA said...

canım aynı duyguları bende yaşıyorum benim de annem 10 gün önce gelicem felan diyodu üzülmüştüm ama hiç belli etmemiştim,son dönemlerde diil de biraz daha önce gelse belki alışveriş yaprız biraz dolaşırız diye hayal etmiştim son 10 gün zaten bekleme dönemi stresli geçer bişi anlamicam ki diye üzülüyodum..
Şimdi 20 güne çıkarmış babamsa son günlerde gelecekmiş...

Bizimki biraz gözden uzak sorunu galiba,hamileliğimde 2 kere gördüler beni idrak edemiyolar heralde farkında değiller hala hamile olduğumun doğurmadan anlamayacaklar diye düşünüyorum uzakta oldukları için...

Ne biliim..Ben üzülmemek için kendimce bahaneler uyduruyorum ama bu hayatta bi kere yaşayacağımız bişi..
Neyse daha güçlü olmamı sağlıyo bu...
Yıkılmadım ayaktayım

elvan said...

gercekten de oyle asya... beni hic gormediler hamileyken, hayal de edemiyorlar sanirim. birde her s1k1nt1mi soylemiyorum uzaktan uzulmesinler diye , herhalde biraz da o yuzden rahat bir hamilelik gecirdigimi dusunuyorlar. ben de erken gelseler senin dusundugun gibi biraz gezeriz , piknik mangal sefasi yapariz diyordum. ama bunlar hep hayal olacak sanirim. bir de icimde sanki bu bebek erken gelecekmis ve yanimda kimse olmayacakmis gibi geliyor ki o zaman daha da bi kotu hissediyorum kendimi.. dedigin gibi herseye karsi guclu olmaliyiz. :)