Monday, April 02, 2007

sonunda bunu da yaptim

sonunda bu da geldi basima.. kendi halimde vaktimi ingilizce kurslarina giderek gecirirken birileri bu kadari sana fazla artik bi basamak cik dedi veya kurra cektim sana cikti yapti , nasil oldu bilmiyorum ama bugunden itibaren hic ingilizce bilmeyen 5 meksikaliya ingilizce ogretiyorum. artik roller ogretmenlik yaptigim 2,5 saat icinde degisecek. yanlis yapan degil ( ogretmen hep dogruyu bilir) yanlis duzeltenim.. guzel olan diger seyde sudur ki ben yanlis yapsam bile beni duzeltecek kimse yok etrafta. ha ha ha.... bunun da tadini cikartayim di mi ama :))

3 comments:

Burçin'in Denemeleri said...

Merhaba Elvan,
Ben de gönüllü öğrencin olabilirmiyim :)) Çok istememe rağmen bir türlü istediğim düzeye getiremedim İngilizcemi. Hep aynı anlıyorum ama konuşamıyorum problemi mevcut bende de.
Sevgiler,

ASYA said...

mrb elvan,
sana kimin sitesinden,hangi linklerden ulaştığımı sölemem zor :)şöle bi geziniyodum baktım bi hamiş daha var burda bi selam veriim dedim..haftalarımız da yakın..görüşürüz artık..sevgiler..asya

elvan said...

yeni yeni yorumlar gormek ne guzel :))) burcin ingilizce ders verdigim ogrenciler hic ingilizce bilmeyen kisiler. o yuzden de isim biraz kolay :) aslinda cok bildigimden degil!!! yani eminim ki bana ihtiyacin yoktur :)
asya evet haftalarimiz cok yakin. ayni donemlerde ''anne'' olucaz :)bu arada dun ilk defa tekmeleri hissettim bizim kizin.. garip bi duygu!!