Tuesday, January 30, 2007

ondan bundan

beni goren de ya da okuyan sanacak ki cok yogunum da bi firsat bulup yazamiyorum. aslinda kafamda yazacaklarimi toparladigim zamanla evde bilgisayari bos bulabildigim ani denk getirebilsem neler yazicam da ; bir turlu o ayarlamayi yapamadim. neyse simdi K. biraz uykuya daldi da ben de firsat bu firsattir deyip yazayim dedim. oncelikle zumrutuanka beni iki kere sobelemis ama ben ilk onceki sobesine cevap vereyim yani cantamin icindekilerin ne olduguna. digital makinem daha olmadigi icin resim koyamiyorum uzgunum ( evet boyle okumasi da pek eglenceli olmayacaktir ama ne yapalim).

oncelikle ilk goze batanlar alisveris fisleri. onlari her ne kadar haftada bir toplasam da coklar.
ikincisi gozluk. sonrasinda digital sozluk , cuzdan , kalem , bozuk para cantasi , toka ( hem atkyrugu hem tel hem de kistirmali - ruh halime gore nasil toplayacagim degiskenlik gosterebilir) , hep surmeyi unuttugum ve varligini cantami temizlerken farkettigim el kremi , dudak parlaticisi , anahtarlar , mevsimine gore eldiven veya gunes gozlugu ( bu ara ikisi beraber). iste bu kadar.ee daha ne olsun di mi :)

bu arada buralar feci soguk. geldigimden beri bu kadar soguk gormemistim. araba kullanmaya basladigimdan beridir ki ( bu zaten buraya geldigim zamana denk gelir) bende zengin hastaliklarindan biri turemis : usumeyi unutmusum!!! disari cikmadan hooop git arabayi isit , sen makyajini yaparken o da isiniversin. sonra bin sicak arabaya gidecegin yerin onune park et hooop iki adimda klimali yerdesin... bu tum gun boyunca ve tum kis boyunca devam ederse olacagi bu. usumeyi unutursun. bugun kisa bi sure ,arabayi bakima goturdugumuzde ,disarda kalmak zorunda kaldim narin ayak parmaklarim buz tuttular... alisik degiller artik ne de olsa zengin hastaligina tutuldular. onceden oylemiydi okula veya ise giderken yururdum hep.
sonuc : rahat , insani tembel , sisko ve hasta yapar :)))

2 comments:

zumrutuanka said...

Hamilelik seni baga etkilemis anlasildi unutkanda oluyorsun!!!eee diger sobe konusu hakkinda yazmamissin!

Anne ve Bebisi said...

Hamilelik nasıl gidiyor? Şu ara üşüme, üşütme, hasta olma aman.