Thursday, January 04, 2007

iste geldim burdayim ben bu iste ustayim (!)

oh oh nerdeyse 2,5 ay olmus ben birseyler yazmayali... Zumrutuanka Turkiye'ye gitti ordan yazdi , dondu burdan yazdi , tembel ben oturdugum yerde yazmaya usendim. yeni postunu gorunce bir silkelendim kendime geldim ve hemen yazmaya basladim... 2,5 bayaa sey oldu olmasinada ben hatirlamiyorum neler oldugu.. dur dusuneyim bakalim...
yaptigim ve begenmedigim sey kendi kendime percem kesmek oldu... niye kestiysem anlamadim bende, cunku tel tokayla hep topluyorum.. anlamsiz oldu ama oldu iste..
sonra saclarimi boyadim. ama nedense hemen tekrar beyazlar gun yuzune cikiyor ve ben bu durumdan hic haz etmiyorum...
kurslarim tatile girdi hatta haftaya baslayacaklar tekrar... tango derslerim ise 2 hafta sonra baslayacak... kasabanin ilk milongasi gerceklesti ve ilk milonga da ilk dansimi niluferin ''cok uzaklarda'' parcasiyla yaptim ve ayri bir keyif aldim...
yine bir ilk olan bebek bakiciligi isine girdim.. oyle bir hizli giris yapmisim ki evin kopegi bacagimi isirdi , pantolonum bayaa bi hasar gordu ve hala kopegin dis izleri bacagimda yer etmekte...evin babasinin ise ilk duydugunda verdigi tepkiye hala hayranim : aaa bizimki senin tadina bakmistir gibi birseydi... her neyse oldu bitti iste.. bebek bakiciligi da dememek lazim o olaya.. git baska bir eve , evde izleyecegin programlari o evde izle bi de ustune para versinler aktivitesi olarak degismeli adi... zaten ordakilerde bebek degil cocuk..biri 14 digeri 11 kucuk olanda 8 yasinda.. zaten kendi kendilerini idare edebiliyorlar ama olsun baslarinda bi buyuk olmali (benim gibi) .. ama o buyuk ( yani ben) kopek isirdiginda hepsinden daha cocuk oluyor o da ayri bir mevzu ya neyse :)
bunlarin disinda buz pateni yapmaya gittim.. Turkiye'de ogrenmis oldugum hareketleri uygulamaya calisirken de bi guzel dustum.. olsun gene de guzeldi...
birde heyecanla bekledigimiz bir bebek var ki gelmesine cok az kadi... bi kiz bebek gelecek dunyaya ama adi hala konmus degil.. begenemediler bir turlu... ben diyorum Feride diye ama beni pek sallayan yok :))
bayram gunu annemlerle telefonda konusurken orda olamadigim icin kendimi pek bi kotu hissetsemde , gozlerim dolmus olsa da sonrasinda yapmis oldugum alisverisler beni kendime getirdi :)) alisveris her derde devaymis , kim inkar edebilir degildir diye :))
hatirladiklarim bu kadar.. muhtemelen daha cok sey olmustur ama bendeki hafiza o kadar kotuye gidiyor ki cogu seyi aninda unutur oldum. hatirlarsam yazarim.aslinda daha s1k yazmam lazim hani gunlu babinda :))

1 comment:

Esra said...

oh beeeee sonunda yazdin tembel tembel tembelll!!!Unutkan olmussun tabi unuttun biz geldikya niye anlatmadin?Resimleri gonderiyorum az sonra:)))