Thursday, January 11, 2007

gec kalmadan

arayi daha fazla uzatmis olmamak icin yazayim bari. hazir bugun kursu da asmisken... hic gidesim yok uyuz kadinin dersine... dersi bir turlu goturemiyor. cok olumsuz, tembel, uyusuk bi kadin... guya ders sirasinda sevimli olmaya calisiyor ama nafile.. ne yapsa bos. ben de gitmedim iste.. onun yerine evdeyim birazdan da cikar biraz dolanirim .saat 5 olunca da konusma esimle pratik yapmaya , sonrasinda da spora giderim..
gecen hafta kisa bi sevinc yasadim : 1 gunlugune bulasik makinem oldu :)) ama sonra attik!!! calismadigindan falan degil belki de calisiyordur ama denemedik bile :)) bi arkadas getirdi , mutfaga koydu.benim kucuk mutfagimda buyuk bi alani kapladi .hadi onu da gectik 4 kosesi olan bir sey olsa, orda duruyor olmasi fazla da rahatsiz etmezdi. ama makine tezgah alti bi makine oldugundan ustu nasil denir sunger ve plastik ile kapliydi.haliyle de yuvarlak hatli bi makineydi. sildim ettim bir seye benzettim ama tabii temiz olmasi ona ayri bir sekil katmiyor. temizlendikten sonra bile hala yuvarlak hatli idi. oyle bir sey mutfagin haliyle evin ortasinda durmasina ben bir gunden fazla dayanamadigim icin makine aynen cope gitti. cok istememe ragmen atarken pek de uzulmus sayilmam..
onun disinda baska bir guzellik daha yasadim.onu daha sonra anlatirim su an vaktim yok.
gecen haftalar suresince bayaa bi film seyrettik K. ile. Kubrick filmleri izledik ama adamin abartildigi gibi olmadigina karar verdik.. ozellikle shining filmindeki anlamsiz kisilerin goruntulerinin hala filmde nasil bir yer ettiklerini anlamis degiliz.. velhasil son kararimiz sudur ki bu adam fazla abartilmis. bunun disinda son izledigim filmlerden biride ''cinema paradiso'' idi. bundan 17 yil once izlemistim o filmi. tekrar seyretmek hos oldu.
bu arada Ervanin da dogumgunu oldu ve annesinin hummali calismalari sonucunda guzel bir dogumgunu yasadilar. zumrutuanka daha detayli yazar sanirim. ozellikle pasta macerasini :))

4 comments:

zumrutuanka said...

Alemsin ya sadece goruntusu icin calisan makine cope gidermi ustunu kaplardin olurdu biterdi.Hem haksizlik etme senin mutfagin daha buyuk!!Hemde o kocaman 2 katli evinde bir makineye yer yokmu?
Pastadan senin de icin ayirdim:)))

Anne ve Bebisi said...

Hamileler klübüne yeni bir anne adayı mı geldi:) Ne güzel:) Maceralarını merakla bekliyorum:) Sevgiler

elifsavas said...

Aaaahhh.... ben Kubrick'i cok severim ama yildizi herkesle barisik degildir. :o)

Elvan said...

ahhh ne guzel baskalarindan yorumlar almak...
evet artik blog dunyasina yeni bir anne adayi daha eklendi :)) hatta bugun ilk doktor kontrolunden geldim. :)) garip bir duygu!!
kubrick'in en begendigimiz filmi full metal jacket oldu.. digerleri nedense onun kadar hosumuza gitmedi.dedigin gibi bu yonetmen hakkinda cok farkli gorus var.

bu arada hosgeldiniz :))