Tuesday, October 31, 2006

veeee sonunda..

sonunda buldum!!!!dun bi kursumdan ciktiktan sonra park yerinde arkadasimla cene calarken hocalarimdan biri beni gordu ve birinci kattaki sinifin camindan bana bagirmaya basladi.. normalde pek arkadas canlisi olmayan bu soguk kadin neden bana sesleniyordu bi anlam veremedim.. ama saskinligimi anlamis olacak ki gazetede tango ile ilgili bi haber var dedi.. dur bekle kesiyim getireyim dedi... neyse verdi.. ufacik olan gazete kupurunde bizim kasabanin Argntine Tango Organizasyonunun oldugundan ve her pazartesi kurs verdiklerinden bahsediyordu. herseyiyle bana cok uygundu , olmasa bile uydururdum zaten.(sanki yapacak cok isim varmis gibi??) kurstan eve geldikten sonra icim icime sigmadi.. yerimde duramadim.. evi topladim , yemek yaptim , bulasiklari yikadim , dus aldim vs.vs. bir yigin is yaptim ama yok vakit gecmiyor. neyse dedim ben cikiyim bu boyle olmayacak. K.ya uyramam gerekiyordu zaten okuldaki ofisine. ona gitmeden su kursun bi yerini goreyim dedim ve erkenden ciktim. gittim gordum :)) sonra K.ya gidip sonra tekrar tango kursuna gittim.

sehir merkezinde eski bir bina. dis kapisi evlerdeki oda kapilari gibi.. umarim hayal kirikligina ugramam diye icimden geciriyorum. kapiyi actim onumde ahsap genis merdivenler. cilasi atmis, boyasi gitmis, gacur gucur eden merdivenler.. hadi hayirlisi dedim ciktim merdivenlerden. bi de karanlik tam korku filmi. merdivenlerin bitiminde duvar var(mis)!! neyse soldan suzulen los isik vasitasiyla orda bi kapi oldugunu anladim. girdim , sonra bi kapidan daha...veeeeee dadammmmmmmm... iste hayalimdeki dans salonu... harikaaaaaaa..muhtesem... birkac kisi vardi icerde.universitenin gazetesinden gelmis hoca ve asistanlari ile roportaj yapiyorlardi. hoca geldi konustu benimle.. dost canlisi bi adam... sonra geri dondu ben de o sira tango ayakkabilarimi giymeye koyuldum... ayakkabilarim bir seneyi askin beklediler dolapta ama iyi ki getirmisim diye sevindim... salon parke , tavan yuksek, yerden tavana camlar ve duvarda tango resimleri.. yuzumde bi gulumseme kapatamiyorum agzimi... neyse dedim bugunluk oyle kalsin :)) sonunda buldum dedim , buldum iste. tango kursu.... ve oyle spor salonlarinda verilen bi ders degil veya ballroom danslarinin icinde gecen ufak bi mola degil.halis mulis argentine tango.. hocayla daha sonra konustuk ve 1 seneden fazladir dans edemiyorum tango egitimi veren bi yer olmadigi icin burda dedim. evet dedi , kendisi California dan gelmis ve 6 sene tango yapmis. kasabada da bulamayinca kendi ders vermeye baslamis.. anliyorum seni dedi...

sira geldi dansa... ilk bir saat bi onceki haftanin ozeti gibi.. sonraki saatte ise yeni birseyler ogretiliyor.. daha cok baslardalar ama onemli degil.ese de gerek yok herkes neredeyse tek gelmis. her parcada es degistiriliyor. boylelikle farkli kisilerle dans edebiliyorsun.

kisacasi oyle keyif aldim ki... 2 sene aldigim dersler bosa gitmicek.. persembe gunku pratik saatini dort gozle bekliyorum. bir de ayni gun yayinlanacak olan gazeteyi..

No comments: