Saturday, October 21, 2006

tangoooooooooooooo


offf nasil ozledim tango yapmayi.. 2 senemi vermisken... kendimi milongalarin duzenine alistirmisken... geceleri gec gidip dans edip gelmemi etrafimda kimse garip karsilamamaya baslamisken... buldugum her ani tango adimlarimi tekrarlamakla gecirirken... puffff.. buraya geldim ve kucucuk kasaba da bi tango dersi veren yer bulamadim. bi yerde mi olmaz yaa?? hic mi talep olmaz bu dansa? oysa ki milongaya gidip pistin kenarinda oturup aceba bu gece beni kim dansa kaldiracak? nasil dans edicez? gecen sefer dans ettigim kisiyle cok keyif almistim aceba bugun gelecek ve beni dansa kaldiracakmi diye icinin kipir kipir etmesi... ufak capta dedikodular... dans etmekten bir turlu bitmeyen hafif ickiler... yuksek tavanli salonlar...goz kapali bir sonraki adimi dusunmeden , muzigi dinleyerek kendinden gecmen... feci ozledim feci. artik tango bile dinlemek istemiyorum bunlari hatirlamayayim diye.. hasretim hasret..

No comments: