Friday, October 13, 2006

narin, hassas, canim, cicim anahtarim

sakin sakin gunlerimizi geciriyoruz derken dun yasadigim sinir bozucu dakikalarla bu sakinligimizi bozmus oldum.
dun bi kurstan cikip digerine yetismeye calisirken bi guzel arabamin kapisini actim , koltuguma oturdum , emniyet kemerimi taktim ve anahtari kontaga takmak icin davrandim. ama anahtarin yarisi yok. megerse kapiyi acarken yarisi kapida kalmak istemis. :) neyse ki arabada kerpeten vardi rahatlikla cikarttim. sonra kursa geri donup anahtari bantla birlestirdim. bana gore cok akillica bi davranisti ama arabayi aldigimiz kisiye gittigimde o , pek de oyle oldugunu dusunmedi!!!!! eger anahtari kontaktan cikartirken yarisi hala orda kalirsa onu ordan almak kapidan almaktan daha zormus ve masrafliymis. hay aklima diyerek , aklimda uydurdugum binbir senaryo ile araba anahtarlari yapan yere gittim. ve anahtari kontaktan cikartirken , haliyle anahtarin yarisi kontakta kaldi ve ayni anda da basimdan asagi kaynar sular dokuldu. neyse iceri gittim ve durumu anlattim .adam geldi elinde cimbiz gibi ozel bi aletle ve kolaycacik cikartiverdi. korktugum gibi olmadi tabii... bundan sonrasi icinde iki anahtar yaptirip ciktim ordan...koca anahtar nasil kirilir hala anlayabilmis degilim. ya metalleri adi ya da ben anahtarlara gereken ozeni gostermiyorum.

1 comment:

Esra said...

Ohh be sonunda yenı bırseyler yazdın.Maıl atmıyorsun barı burdan neler yaptıgını ogreneyım.Gercekten nasıl kırdın o anahtarı.Bıldıgım Ipek en kucuk esyasına bıle cok ozen gosterır.Ne oldu arkadasım degısmeyemı basladın:))))optum...