Friday, October 20, 2006

bayram hediyelerim.

artik benim de bi camasir makinem var. :)) tamam tam otomatik olmayabilir, cok iyi yikamiyor olabilir, ikinci el de olabilir ama artik ''o'' benim.. camasirhanedekilerden daha kotu olmadigi kesin.. kurutma makinemde yapildi onu da kullanabiliyorum. kurutmasi icin biraz fazla uzun calismasi gerekiyor (1,5-2 saat) ama olsun. nasil olsa elektrikle calismiyor. gazla calisiyor ve biz burda gaz icin ayri para odemiyoruz. kurutmamin da guzel olan yani da bu.. bayram hediyelerim oldular boylelikle camasir ve kurutma makinem..

dun hayatimda ilk defa bebek bakmaya gittim. bi arkadasimin baktigi cocuklara , arkadasim olmadiginda beni cagiracaklari icin aile cocuklarla tanismami istemis. biz de dun arkadasimla gitiik ve baktik.. aslinda ben sadece konuk bakiciydim ama bana da odeme yaptilar , pek sevindim.. 3 tane sessiz sakin cocuk. biri 15 , digeri 10 gibi en kucukte -erkek olan- 7-8 yaslarinda. zenciler ve cok sevimliler. her biri bi koseye gitti, biri bilgisayarda chat yapti , digeri harry potteri izledi, digeri de baska bir odada televizyon izledi. bizde arkadasimla oturup sohbet ettik. o kadar sakinler ki ailenin neden bi bakiciya ihtiyaci oldugunu bile anlamadim. bakalim beni ne zaman cagiracaklar.

2 comments:

zumrutuanka said...

Gule gule kullan volla cok sevındım darısı basıma dıyeyım.
Mesengerda bile rastlamıyorum sana sanırım cook yogunsun.Sımdıden ıyı bayramlar....Selamlar...

Elvan said...

saol daha iyileri senin olsun..
sana da iyi bayramlar.benim icinde bol bol bayram sekeri ye :))