Monday, September 04, 2006

gececek biliyorum..

bi bunalim bi bunalim... offff offff hic ic acici bi gun degil. yagdi yagacak gibi bi hava , radyo da calan bayici sarkilar , messanger de olmayan arkadaslar.. amannnnn... sanirim sonbahar/kis baslangici sendromu olsa gerek.... halbuki haftasonu boyunca pek de bunalmaya vaktim olmadi ( bi parti , dogada arkadaslarla yuruyus , ardindan spor ) ama bu icten gelen bi s1k1nt1.
buna etken sanirim geceleri gordugum abuk subuk ruyalar.. her gece yeni bi macera.. dun gece ablamin dugunu ile ugrastim... alakasiz binbir sey.. elbiseme uyduramadigim ayakkabilar (aman ne onemli) , uymayan anahtarlar , hidrojen gazi (?hic anlam veremedim???) . bu sonuncusunu annem arayip bulamayip bana soruyordu sanki ben hayatimda o gazsiz yasamazmisim gibi.. ne icin kullanilir ? nerede kullanilir? hic gunluk konusmamda yeri olmayan birsey..nerden girdi de beni ugrastirdi gece boyunca..
velhasil pek iyi degilim bu aralar.. neyse ki etrafa karsi boyle degilim.. kendi icimde yasiyorum bunalimimi..
gececek gececek biliyorumm... biraz zaman...

No comments: