Thursday, September 14, 2006

coupon guzeli veya manyagi

buraya gelmeden once babam demisti , iyi hatirliyorum.. oraya gidince kuponlari takip eder ve kullanirsin diye.. gercekten de dedigi gibi oldu.... once ufak ufak posta araciligiyla gelen kuponlarla basladim..cesitli restoranlarin , kafelerin veya hamburgercilerin kuponlariyla basladi..sonra giyim alisverisi yaptigimiz magazanin kartini aldiktan sonra bize duzenli olarak indirimler zamaninda ekstra indirim kuponlari gondermeye basladilar... iyi guzel ama hala kupon manyagi olmamistim.. aslinda bu is bizim alisik olmadigimiz birsey.. turkiye de nerde boyle kupon falan..kaldi ki olsa bile dalga konusu olur '' aaa kuponun mu var.. yazik paran mi yok '' gibi sozlere maruz kalma olasiligin cok yuksek....

her neyse tam olarak nasil kupon hastasi oldugumu anlatiyordum.. gecen gun eve her zaman alisveris yaptigimiz marketten 30 dolarlik bi kupon kocani gonderene kadar kendi halinde az seviyede bi kupon kullanicisiydim.. bu olaydan 10 gun kadar once de ayni market marka bazinda kupon gondermisti .. bu son gonderdikleri ise, istedigini alma hakkinin oldugu kuponlardi ki kategori olarak daha ust seviyedeler... ben naaaaptimmm??? dedim madem oyle iste boyle alacaklarimi kuponlara gore belirledim.. oyle ki bi seferinde 8,50 dolar kar etmisim... sanirim bi daha bana kupon falan gondermeyecekler... ''anaa bu iyi kaptirdi kendini dur bakalim bi iki ay gondermiyelim de bakalim ne yapacak'' diyecekler.




















simdi ben bu sirin kupon cantalarindan almayayim da ben napayim???ustelik kirmizi....

2 comments:

Esra said...

Seni ayakta alkisliyor basarilarinin devamini diliyorum:))Harikasin canim arkadasim baska ne diyeyim 8,50 dolar vay beee zengin olmana az kaldi:)))

fethiye said...

aman kendini kaptirma ;) Kohl's supermarket orada da var mi bilmiyorum ama Milwauee'de vardi ve markete girmeden kartini bir yere gosteriyordun o da sana, senin onceden aldiklarina gore kuponlar veriyordu. Simdilerde gittigim markette yok bu, indirim yapinca herkese yapiyorlar. boylesi daha bi anlamli oluyor nedense...