Monday, August 28, 2006

gecikmeli bir tesekkur.

bi onceki postta da yazdigim gib annemler geldi gitti...

garip oldu annemleri misafir olarak gormek.. daha dogrusu misafir olarak gormek ama oyle hissetmemek.. kendimi birden gene onlarin kucuk kizlari olarak evimize gelen bi misafiri (kocami) agirliyormusuz gibi hissettim.dogru degil bu tabii... kan cekti ve ben birden o annesinin dizinin dibinde oturan , bacagina yatan kiz oldum. gene yemekleri annem yapti , ben ortaligi topladim. aksama ne pisiricen diye anneme soran yine bendim , tartismalarda kocayi satan da...sadece bu sefer arabayi kullanan ben oldum. alisveris merkezlerinde babam ; annemle bizi indirip arabayi park etmeye giderdi , bu sefer onu yapan bendim.. gene hesaplari odeyen babamdi. begendigin bir sey varsa alalim diyen de yine onlardi.. bir sey degismemis gibi gozukse de aslinda cok sey degismisti.. benim de artik bi ailem vardi ayaklari ustunde duran ama onunde cok uzun bi yolu olan. ne de olsa hala ogrenciyiz.

babamlar , bizi , geldiklerinden dolayi masrafa sokuyorlarmis gibi dusunup herseyi almak istediler..''bizi markete sok '' dedi babam geldiklerinin ikinci ya da ucuncu gununde. ''neden'' diye sordum. ''eve birseyler alalim'' dedi.'' yok birseye gerek'' dedim.. dedemde babamlara evlendikleri ilk yillarinda ziyaretlerine gittiklerinde kantine gidip eve gerekli ya da gereksiz herseyi alirmis. bir keresinde asker '' komtanim duymadigimiz birsey mi var? seferberlik falan mi ilan edildi?'' demis. ayni durum bizde de oldu.feci bi eziklik hissi.. okuduk guya adam olduk ama hala birseyler eksik.. kendi kendimize yetiyoruz bi sikayetim yok ama anne baba bunu boyle gormuyor ve durmadan yardim yapiyor.. onlarin oyle dusunmesi zaten , beni uzuyor.

sonra turkiye ye dondukten sonra babamin gonderdigi tesekkur maili.. dokunakli , anlamli , durumu ozetleyen.. ama biz birsey yapamadik ki .. asil ben tesekkur ederim sizin gibi bir anne babaya sahip oldugum icin.

1 comment:

Esra said...

Ipekcim gercekten sanslisin(yiz)guzel bir ailen(miz)var:).Benim babam abartim bize araba bile aliyordu biliyorsun:)))
Ailemin bana olan sevgisini kizim dogduktan sonra daha iyi anladim.Gercekten seviyorlar bizi:))

Buarada Pinara ulastim:))))