Wednesday, July 19, 2006

sicak cok sicak.....

evdeyim , yapacak cok is var ama beni bilgisayarin basindan islerin basina yonlendirebilecek bi guce ihtiyacim var. bi iki dakka is yaptiktan sonra sanki cok yapmisim gibi geliyor ve oturup bi dinleneyim diyorum. sanirim sicaklardan kaynaklaniyor. sabah serinligi gectikten sonra bastiriyor bi sicak. evde klimayi acmadan durabilene masallah... yemek yapmama da gerek yok dun misafir icin cok yapmisim bu aksam kalanlarla idare ederiz.. ama tabii yemek yapmak evde yapilabilecek islerden sadece biri ve en kolayi... dip kose , dolap ici temizligi gibi isler varken yemek hoplaya ziplaya yapilir..
biraz kilo vermek - vermekte degil aslinda kaptirip koyverip ilerde dogabilecek daha buyuk rakamlarla ugrasmamak veya dikkat etmek - adina genelde aldigim seylerin diyetini veya azaltilmis kalorilisini almaya calisiyorum. sutte de bu yontemi uygulamaya basladiktan sonra yogurt elimde patlamis oldu.. ben '' farketmez sut sut iste diyet yogurt yapmis olurum'' diye dusunduysem de pek bi yanilmisim. yogurt yerine ayran mayalamaya basladis oldum son birkac seferdir... neyse ki dun yemege gelen arkadastan maya istemistim ; sagolsun nacizane istegimi kirmayip sabah sabah mayami getirmis kapiya.. ben de hemen sutumu ocaga koydum ve tahmin edersiniz ki cok yoruldum dinlenmek icin post yazayim dedim.
bu kadar oturma yeter , gidiyim simdi yatagi falan yapiyim hazir biraz enerji toplamisken..

No comments: