Friday, July 14, 2006

geliyorlar...

geliyorlar geliyorlar...umitlenmemeye calistigim , olursa harika olur , olmazsa da baska zamana , gelirlerse suraya da gideriz , annem burayi pek de bi sever dedigim annemlerin gelme hayali gercek oldu...yuppi yuppi... simdi bu mutluluk havasini fazla solumayip ve havasina kapilmayip yapmam gereken isleri bir hafta icinde planli bir sekilde uygulamam lazim..mesela yarin mutfak dolaplarini temizlemem gibi. sonra camasirlari yikayip utulemem gibi. camlarin onundeki tellerin nasil ciktigini ogrenip camlari silmem gibi. dolaplari temizlemem gibi. guzel ve lezzetli yemekler yapmam gibi.. annemler ilk defa evime gelecekler ve kalacaklar. evim cok muhtesem olmasa da pek bi heyecanlandim.. boyle seylere cok anlam yukleyip sonra da altinda kaliyorum. fazla abartmadan ve herseyin mukemmel olmasina calismadan islerimi halletmem lazim.oldugu kadar..
ben simdi islerime baslamaliyiiiiimm..
bu arada sanki K. nin odasina bi kutuphane iyi olurdu , boyle kitaplar karisik bi sekilde... annemler bu haliyle gormeseler ya neyse.....

1 comment:

zumrutuanka said...

Canim benim herseyi cok guzel yapacagini biliyorum temizlik vs..ama su leziz yemekler konusunda biraz suphem var;)Gercekten herseye kosmaya calisma keyfini cikar!Simdi ben de dolaplarimi temizlemeye baslayayim mi?