Wednesday, July 12, 2006

aman benim cici blogum

aman aman benim sevgili blogum... ben sana yazmayi sallamisim da , blog dunyasindan kopamamismiyim.aradan gecen 5 ay amma da cabuk gecmis. icine bir turkiye gezisi , bi dugun , bi dugun haberi daha , bi olayli nisan haberi , bi bebek haberi , bi ameliyat haberi , baslanmis olan kursun devami , ustune bi yaz kursu , spor salonunda cebellesme , bi dogumgunu sigdirmisim..tabii bunlarin yaninda iki satir yazsaydim fena mi olurdu ? olmazdi ama olmamis iste..
gecenlerde gene bloglar arasi gunluk gezintime cikmisken birkac tik beni bi bloga gonderdi ki dedim bu bana pek yabanci degil ..aslinda o blog sahibini tanidigimi anlamam bi tik kadar kolay olmadi tabii..benim gibi birinin oyle cabuk kavrayabilmesi buyuk olay olurdu herhalde.. her neyse.. aa dedim bu benim arkadasimin oturdugu sehirde yasiyor..( uzakta yasayanlar icin bu buyuk bi vesile.. sanki hemserini bulmus biri edasiyla hemen arkadasima messangerden mesag yazdim : bu kisiyi taniyorsundur belki o da orda oturuyor cinsinden..bi de daha aciklayici olayim diye blog adresini falan gonderip o kisiye ait bloguna yazdiklarindan bazi kisisel ozelliklerini de ekledim ki ardasimin o kisiyi cikarmasi kolay olsun.. ) messangerdeki notuma hemen cevap geldi ''aaaa sonunda buldun beni'' . NEEEEEEE!!!! anlamissinizdir sanirim ne kadar akilli oldugumu ve okuduklarimi nasil okudugumu... Allah dedim bizim kiz da yapmis bi blog benimkinin pabucu dama konali cok olmusta benim haberim yokmus...
velhasil , bende bi gaz tutani Allah korusun.. bundan sonra tekrar burdayim ve gitmeye de pek niyetli degilim...

1 comment:

zumrutuanka said...

Gitme kardes gitme:)Her Allahi gunu t8iklamaktan biktim usandim senin bu blogu ne yapayim gonlu kalmasin istedim:)Nasil yani ben anlamadim sen okudugunda ben oldugumu anlamamismiydin yani ben tongayami dustum!!!Eyvahhhh:))
su resimleri link leri banada ogret ya volla cok sonuk kaldi benim blogum!!
Resimde pek fiyakali olmus hani
Peki su olayli nisan haberi ne?Hem ben niye Bilmiyorum!Hemen ayrintilari bekliyorum