Friday, January 27, 2006

tembellik ve tatli krizi...

cok sey yazmak istiyorum ama birsey de yazmak istemiyorum.tembelligim ustumde , bos bos oturmak istiyorum (sanki cok bi kosusturmam varmis gibi). dudagimin ustunde cikan iltihapli sivilce benzeri sey cok kasiniyor ama ben kasiyamiyorum , cok cirkin gozukuyor ve ben kursa gitmek istemiyorum. canin tatli yemek istiyor ama yaptigim butun tatli tarifleri birseye benzeyemiyor , bende cikolatalarla gecistirmeye calisiyorum. hal boyle olunca ben de turkiye ye gidince annemden ve oralardan yiyecegim tatlilari aklimda siraya koymaya calisiyorum. annemin kabakli pastasi , asure , annemin kurabiyeleri , livanin frambuazli pastasi , kafkasin kestane sekerleri vs.vs..

1 comment:

Esra said...

Ipekcim benim yerimede yee!Bende istiyorum o muhtesem kurabiyelerden.Yine getirecekmisin bana?:))