Tuesday, January 24, 2006

ondan bundan

bilgisayari bos bulabilmisken firsati kacirmadan iki satir yazayim istedim. zira bir saat sonra kapi calacak ve benim bilgisayar ile aramdaki iliski bu sesle sona erecek.. K. evdeyken ne yazik ki elimi bile suremiyorum ona... her neyse.. bu kadar laf ediyorum ama benim de evde pek durdugum soylenemez.. hafta sonu edinburgh outlet center e gittik.inanamadim gordugum fiyatlara.. iyi kazik yiyormusuz magazalarda.. inanilmaz fiyatlara inanilmaz seyler var.5 dollara nike sortu gibi veya 30 dollara nike ayakkabi gibi veya 15 dollara tommy kotlar gibi :)) biraz alisveris biraz eglence ile guzel gecti gunumuz.birde pesimizde ''hadi gidelim artik'' , ''doymadiniz mi gezmekten " laflari isitmek zorunda kalmamizi gerektirecek hicbir karsi cinsi yanimiza almadigimizdan, daha da bi guzel gecti sanki... ve yol.. baharda tekrar gitmeyi kafaya koydum..agaclar yapraksiz ciliz bir halde olsalarda , bu o yolun keyifli olmasini hic mi hic engellemiyor. virajli ama tabir yerindeyse kaymak gibi bir yol...hele bir de donerken gunes batmak uzereydi ki her dakika ''ay yola bayildim '' dememden arabadakiler bayilmistir sanirim :))
hafta sonu aldigim bir karari uygulamama yogun ruzgar engel oldu. aslinda planim her sabah erkende degil 8 de kalkip biraz yuruyus yapmakti.hazir evimize yakin guzel bir parkta varken bunu degerlendirebilirim gibi geldi..ama pazartesi sabahi uyandigimda bu eylemi ogleden sonra kurs donusune erteledim.ve dun kararima uyup yurudumde..ama bugun arabayi bile sallayacak kadar bi ruzgar varken bunu yapmanin pek uygun olmadigini dusundum.tamam tamam biraz usendimde :) aslinda bu kararimin pek de parkin tadini cikarmak olmadigini itiraf edebilirim. turkiye ye gitmeden once , yemekten de kisip biraz forma girmekti.aslinda kilo aldigimdan degil ama , benim derdim orada yiyeceklerime simdiden yer acmak..isteklerimi bildirmeye basladim bile ilgili mercilere :) ciger kavurma , asure , annemin istedigim her an elimi uzatinca ulasabilecegim 20 kusur cesit kurabiyesi , sebze (domates gibi , biber gibi , normal boyutlarda salatalik gibi ve onlardan yapilmis binbir cesit yemek) :) sanirim biraz yuruyus ve biraz yemeklerden kisma yeterli olmayacak gibi...aclik grevine mi girsem aceba??

No comments: