Tuesday, January 10, 2006

bebek

hosgeldin bebek...
ne iyi ettin de geldin.biraz beklettin bizi , ama sag salim geldin ya...
aldigim habere gore zorlamamissin anneyi fazla.
umarim hayatta , seni fazla zorlamaz alacagin kararlarda...
islerin hep boyle biraz gec, ama sonunda iyi olur insallah.
artik hayatlarini sana gore duzenlemeye baslamis annen babanla...
aradim seni sormak icin ama , annen telefonu sessize almis sen uyuyorsun diye galiba.
bizde annenle gorusmelerimizi senin uyanik oldugun anlara gore ayarlamaya calisiriz zamanla.
telastan adini bile soramadim , onun icin ''bebek'' demeyi uygun gordum su anda.

1 comment:

Esra said...

Teyzecim ben Erva Nihal sizinle tanismak icin can atiyorum annem sizden cook bahsetti bana hatta dun beni emzirirken konusuyordunuz ya annem nasilda guluyordu sizinle konusunca cook mutlu oluyor tabiiki bende

Eee artik yakinda Toraman ve Koramanla da tanismak istiyoruz...

Cook opuyorum teyzecim en yakin zamanda tanismak istiyorum

Buarada annem beni hep sizin hediye ettiginiz battaniyeye sariyor bende onu kirletmemeye calisiyorum...