Monday, January 30, 2006

aman ne biliyim baslik dusunecek halim mi var? !!

guzel ve yogun gecen bir haftasonundan sonra , turkiye ' ye gidisiminde yaklasmasiyla beraber , benim chicago ya nasil ulasabilecegim konusundaki tartismalarinda sayisi artti. kasabada yasamak zor bi ismis yahu.. turkiye de koylerde bile sehire giden minibusler var ama gel gor ki burada herkesin arabasi varoldugu icin indianapolis ' e nasil araba disinda bir ulasim saglanir bilemiyoruz. indianapolis - chicago arasindaki otobus seferlerinin fiyatlari da ucakla ayni.zaten oraya bi ulasabilsem sorun yok..indianapolis ' e ulastiktan sonra ucakla giderim diyordum ama bu seferde valiz agirliklari kafama takildi. bi de kas yapicaz derken goz cikartmayalim diye korkuyorum fazla bagaj ucreti odeyerek. onun icin simdi burada birilerini bulmaya calisiyororuz ki beni chicago ' ya bi atabilsin... bu arada tabii sunu da atlamamak gerekir : chicago - turkiye ucaginda da benim icin bi koltuk bos yer olmasi gerekiyor. yoksa son anda ucamadan orada kalir , gorurum gunumu.. velhasil neyin ne olacagi belli olmadigi icin ben tutusmus durumdayim. simdi K.ya bir yigin ekmek yapmam gerekiyor ayni zamanda yogurdu da mayalamam. sonra direksiyon sinavina girmem lazim ki sigorta ettirirken indirim olaylarindan yararlanalim. sonra valiz yapmak lazim.birikmis camasirlari yikamak ve evi temizlemek lazim. K. icin alisverise cikmak ve eksikleri gidermek gerekir. yapilacak ve alinacak listesi giderek uzamakta ve ben ne yapacagimi kestirememekteyim.
Allahim neden benim islerim hep boyle bi son anda oluyor ve ben hep tutusmus durumda ordan oraya kosturuyor oluyorum. annemin dedigi gibi '' ayaklara patenleri takma vakti '' :))

No comments: