Wednesday, December 07, 2005

uzun bir aradan sonra..

bloguma bayadir girmiyormusum ben..girmis olsaydim eger yaklasik bir ay once yazdigimin farkina varirdim..aslinda yazacak birsey bulamadigimdan midir girmiyorum bloga diye de kendime bir sordum..hergunum farkli gecmesine ragmen sanki hep ayni geciyormus gibi.ay bilemedim neden..ama soyle bir degisiklik yapicaz yakinda buradaki ilk uzun tatili gecirmek icin.aslinda tatil uzun ama bizimki sadece 3 gun surecek.. K.nin vermesi gereken makaleler , cevirmesi gereken 1 adet kitap ve yapmasi gereken arastirmalar nedeni ile bu kadar kisa olacak ama buna da sukur.benim 3 aylik direksiyon kabiliyetime guvenerek chicago ya gitmeye karar verdik.yol 4,5 saat ama sanirim ben sabah ciksam aksama orada olurum :) benim internetteki gayet acik bir sekilde verilen yol tariflerine ragmen ufacik kasaba da yolumu bulmam 1,5 saati aliyorsa varin siz dusunun..ama azmettim gidicem chicago ya..tabii bu kesin kararimizdan chicago da yasayan arkadaslarimin haberi var mi? daha yok.
bunun disinda , benim de kurslarimin yilbasi tatiline girmesi nedeni ile ufak capli yapilan kutlamalara ben de cam agaci seklinde kirmizi ve yesil renkli kurabiyeler yaparak katki da bulunmaya calisiyorum..amma vakit aliyormus onlari yapmak.annemin kisa surede ortaya cikarttigi seyler benim yaklasik 2,5 saatimi aldi..ne demisler gec olsun guc olmasin:))

1 comment:

Esra said...

Yupyyyyy:)) O Chicagoda yasayan arkadasinin simdi haberi oldu:))Ne zaman geleceksiniz? Oh ya bebisten once gelde soyle tadini cikaralim..
Bu arada canim nerde sende E... Teyzem gibi mahrifet!;))))
Yuppy...yupyyyy....yupyyyyyyy.....