Thursday, December 08, 2005

dusmanlar catlasin

dun yaptigim kurabiyeler bugun yapilan kutlamanin gozbebegi oldular.herkes hayran kaldi benim yilbasi agaci gorunumundeki kurabiyerime :)) onun uzerine yilbasi kurabiyelerinin fikir annesi olan annemi arayip basarimdan dolayi beni tebrik etmesini sagladim. :)
bu internetin gozunu seveyim : arkadasim dogrudan ona gelecegimi soylemeden burda okuyup ogrenmis..ne guzel bi sey bu yahu...
bugun ogleden sonra feci kar yagmaya basladi. tedirginligimi disaridan fazlasiyla hissedilecek sekilde gostermemden dolayi hoca bile panikleyip dersi yarida kesti. her onume gelene gozlerim pencereye dikilmis vaziyette ve saskin bir ifade ile ''ben simdi bu karda eve nasil giderim, vitesi degistirmem gerekir mi ? '' diye sormamdan etkilenmis olsa gerek.. neyse bir saat onbes dakika suren gergin bir yolculuk sonrasinda evime sagsalim varabildim..

1 comment:

Esra said...

Bence ciragi degil ustayi tebrik etmek gerekir:)))
Kar cok kotu bastirdi cidden dun aksam 9 dakikalik mesafeyi 1 saate gittik.Haftaya kadar duzelir diye umuyorum yoksa sen simdi bu havada gelinmez diye vazgecersin...