Wednesday, September 14, 2005

yorgunum..

artik daha duzgun cumleler kurmaliyim cunku okuyucu sayimda birden bi artis oldu... :)))

bugun neredeyse tum gunumu kutuphanede gecirdim.kurs baslamadan cok once geldim ve sonrasinda da iste yine burdayim.degisiklik olsun biraz yuruyup geleyim dedim ama koca kampusun icinde kayboldum ve yolumu bulup gelmem 1,5 saatimi aldi..neyse bunu bir ''kampus ici kesif '' olarak nitelendirelim cunku gormedigim bir yigin yer gormus oldum boylelikle.. :))

eve de gec gidebilicez cunku kocamin daha dersinin bitmesine cok var. yemek yapma isini de o ustlenirse eger cok mutlu olucam.

8 comments:

CADsmith said...

Boy in the middle of fight over $400 million
He's only 13, but Alexander Reynolds Hughes is destined to inherit $400 million in by the time he's 35.

I really like your blog and will come back often.

We have a architectural rendering related site ourselves and would very much like you to browse it and see what we have to say about architectural rendering.

Esra said...

Elvancim sanslisin kocan yemek isinde sana yardim ediyorsa bunun kiymetini bil derim..:)

Nasil yogun tarafige! alisabildin mi?:)

Sevgiler...

sabo said...

yolunu kayip ediyor sonra buna kilif uyduruyor sen oralarda yenisin herhalde acemi
o kadar gec gittin eve ne yemek yaptin Koray enisteme kardesim zayiflamis bikerem sen bu arada yemek yapmayi ogrendinmi bakalim

Esra said...

Ooooo nerde sabo ben gidince yemekleri bana yaptiriyor.:) hala ogretemedik!!! hele bir tarhana corbasi yapti immmm parmaklarini yemezsin hatta ac kalkarsin...:)

sabo said...

bak ya adam gurbet ellerde tarhana yapmış sen begenme onu yapmayanlar var degilmi arkadaslar...
Koray senden guzel yaptı diye kotuleme yaptıgı yemekleri :)

sabo said...

Esra yazıyı senmi yazmistin ben yazana bakmadan cevap yazmistim sen nasilsin bir seyler duydum dogrudur umarım:)
ama yazdiklarim dogru degilmi?

Esra said...

Tarhanayi yapan Koray degilki Elvan :)

Eveeeet duyduklarin dogruuuu :))

Selamlar...

sabo said...

Cok sevindim bazi arkadaslar beklesin daha bana tirip yapsinlar simdi ben cooook uzaktan dayimi olacagim vay beeee:)
Hanim efendi cevap vermiyor seninle konusuyum senin hayat nasil gidiyor iyidir umarim bizim kiza goz kulak ol dagitir simdi

Not: gonderdiklerim bazen kayita gecmiyor umarim ikisi bir gelmemistir.