Friday, September 09, 2005

VAY BEEE...

Cok hamaratim ben yahu...2 saattir mutfaktayim ama neler yaptim neler..Aksam yemegini yedikten sonra mutfagi temizledim , bulasiklari yikadim. Tabii bundan once vakti bosgecirmemek icin yemege oturmadan ekmek hamurunu yapip mayalanmasi icin bir kenara koydum. Yemekten sonra ben bulasiga gecmeden hemen onu firina attim. Sonrasinda da keki cirpip ekmegi firindan alip yerine kekimi koydum.Sonra kekin yapim asamasinda cikan bulasigi yikadim. 2 bulasik seferinden sonra sutu yogurt yapabilmek icin ocaga koydum kapattim. O kaynamaya calisirken bende cayi koyup demledim. Kekimi yeteri kadar kabarmis bulup firini kapattim.
Sonrada yorgunluktan bitkin dusup uykuya dalan kocami kaldirip bir guzel sohbet esliginde yaptiklarimi tuketmeye basladik.Pek planli programli calistigim soylenemez ama gene de ortaya birseyler cikartabiliyormusum. Bir cuma aksami bu kadar enerjiyi nerden buldugumu soracak olursaniz eger : Ilk arabami , yabanci bir ulkede , fazla deneyimim olmadan , sadece 8 saatlik bir egitimden sonra , yanimda bir bilen olmadan kullanmis olmama veriyorum. Hem iki araba arasina bile park edebilmisken , kendi basima benzin bile doldurabilmisken soyleyin bakayim KIM TUTAR BENI .....

1 comment:

Esra said...

Ooooo Elvancim cok isler yapmissin...Bu basarilarinin devamini dilerim..:)Ayrica Araba konusundaki basarini da tebrik etmeden gecemiyecegim..Birde paralel park ettigin zaman KIM TUTAR SENI..:)

Bu arada ekmek ve kekin tarifinide bekliyorum...
Sevgiler...