Friday, September 23, 2005

ozlem

ders calismaya ara vermisken bloglarda ufak bir gezinti yapayim dedim.uzakta olupta yazanlari okuyorum genellikle.farkli kisilerin ayni seyleri yasiyor olmasi beni cok etkiliyor. gecen sene k. ile ayri gecen yilimizi dusundurdu bir bloga atilmis bir not. gecen seneye gittim. saat farki yuzunden garip saatlerdeki telefon gorusmeleri , ozlemden dogan can sikintilari ve bunu karsi tarafa yansitmalar. kisa sureli darginliklar ve ozlemin agir basmasi sonucu hemen barismalar. konusurken gozunun dolmasi ve bogazindaki bogulma . bunun uzerine karsi tarafin '' agliyor musun yoksa ?'' demesi ve senin bunu gozyaslari ile reddetmen. '' bir sene ne ki? goz acip kapatincaya kadar gecer'' diye anlamsiz teselli verenler vs.vs. gel sen ne cektigimi bir de bana sor......

1 comment:

tandyjackson7355 said...

i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here