Friday, September 30, 2005

ehliyet

sonunda dun K. ile ehliyet sinavina girdik ve ilk asama olan yazili sinavi gecip direksiyon sinavina girmek icin hak kazandik. ne sacmadir ki senin kendi ulkende aldigin ehliyeti saymayip seni burda bir kere daha sinava sokuyorlar.komik olan su ki sen ehliyet sinavina araba surerek gidiyorsun , garip olan da yazili sinavdan sonra sana 60 gunluk bi sure veriyorlar surmeyi ogren diye .
ama benim ehliyetim var...ben zaten sinava da araba ile geldim.beni hemen alin sinava.... olmaaaazzzzz.....hersey kuralina gore.yoksa burdakilerin akillari karisir.

2 comments:

Linda Johnson said...

Making a blog transition
You may notice some changes around here -- and hopefully some improvements -- starting today.
Find out how to buy and sell anything, like things related to music on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like music!

sabo said...

benim adimi verseydin islerin daha cabuk olurdu.
Bak bir daha sorun c─▒karsa orada benim tanidigim Jack var ona selamimi soyle yeter...
Koraya selamlar:)